Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Li's Garden. Meer weten? Ontdek meer
E
15 jun 2026 om 14:57
het smaakte geweldig en was echt goed verpakt en warm
CW
14 jun 2026 om 9:44
Lekker warm de bestelling
Kitty
12 jun 2026 om 8:33
bami was heel lekker.De pangsit leek niet vers ook al was het met crunch
esther
11 jun 2026 om 20:46
smaakte erg goed en goed warm ook ,complimenten
Jolanda
4 jun 2026 om 20:27
De babi pangang was erg droog van vlees en kwam met vrijwel geen saus. De smaak was wel redelijk. We hadden ook kroepoek besteld en die was in 100 kleine stukjes gebroken. We hebben het wel beter gehad van hun.
Glenn
1 jun 2026 om 20:31
Eten was wel redelijk duurde vrij lang voordat de maaltijd er was.